Tuesday, February 17, 2009

Hari-hari yang suram!

sejak kebelakangan ni..
hari2 yg aku lalui agk suram..
suram?
ya...



sukar untuk aku coretkan dgn kata2..
sukar untuk aku luahkan dgn perasaan..
mungkinkah aku malu?
mungkinkah aku takut?
tidak pasti..



yg pasti!!
aku telah melakukan kesilapan yg amat besar untuk permulaan tahun 2009 ini...
ya!!
mmg aku slh..
mmg aku silap...



kesilapan ini telah mengajar aku..
kesilapan ini telah menyedarkan aku..
mungkinkah sebelum ini aku tidak sedar?
atau tidak ada orang yg mampu menyedarkan aku?
sampai aku leka...
sampai aku lupa...



kadang2...
kita tidak sedar akn apa yg kita lakukan tak disenanginya...
kita tidak sedar akn apa yg kita katakan menyakitinya...



terus dgn hari yg suram..
sampai bila?
aku tidak pasti..
aku hanya menunggu..
aku hanya menanti..
nanti hari yang tak pasti..



maapkan aku!!

4 comments:

  1. aku mahapkan ko kassimm!! gahaha!

    alah semua org buat salah.. its not ur total mistake anyway.. people might judge but who we are to stop them? chill k.. ade hikmah kot?

    ReplyDelete
  2. tu lah sapa suruh ko curang....ahaha

    apapun aku maafkan ko!!1

    ReplyDelete
  3. Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yang lain akan terbuka
    tapi lazimnya kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu terlalu
    lama hinggakan kita tidak nampak pintu yang telah pun dibukakan untuk kita....

    ReplyDelete